نویسندگان نوشته‌ها
godadmin
مدیر اصلی پایگاه
راهنماي استفاده از مركز مديريت اسناد و فايل‌ها | تاریخ ارسال: 1386/6/3- 02:04 |
User Avatar
تاریخ ثبت نام: 1384/4/4
تعداد پست‌ها: 8

مركز مديريت اسناد و فايل‌ها براي فراگذاري فايل‌هاي آماده (همچون آيين‌نامه‌ها، اساسنامه و...) در قالب موضوعات مشخص كاربرد دارد. تفاوت اين بخش با بخش پوشه‌ها و فايل‌ها امكان دسته‌بندي فايل ها و نيز اجباري بودن Download فايل (و نه مشاهده آن در مرورگر) است.

 براي استفاده از اين بخش:

1- از بخش مركز مديريت اسناد و فايل‌ها و زيربخش دسته‌بندي موضوعي اسناد وارد شويد و موضوعات اصلي و فرعي مورد نياز خود را براي دسته‌بندي اسناد ايجاد كنيد.

2- از بخش مركز مديريت اسناد و فايل‌ها و زيربخش مديريت اسناد و فايل‌ها وارد شويد و فايل هاي اسناد را با دادن نام فارسي و انگليسي مناسب فراگذاري (آپلود) نماييد.

3- با مراجعه به نشاني www.yoursite.com/docs.php مي‌توانيد اسناد فراگذاري شده را به صورت موضوع‌بندي شده مشاهده نماييد و نشاني بخش هاي لازم را در اختيار كاربران قرار دهيد يا در ساير بخش‌هاي برنامه استفاده كنيد. براي مثال نشاني زير را ببينيد: http://www.yektaweb.com/docs.php

 

برگشت به بالای صفحه
صفحه 1 از 0    
عنوان پاسخ جدید :
نام یا پست الكترونیک :
برای فراگذاری فایل‌های ضمیمه می‌توانید از كادرهای زیر كمك بگیرید:
انتخاب فایل:   توضیح فایل:
انتخاب فایل:   توضیح فایل:
CAPTCHA